Cíl práce:\\
Zhodnocení současného stavu a možností dalšího využití kulturního dědictví při rozvoji cestovního ruchu v oblasti Švihovska. Posouzení předpokladů a zhodnocení potenciálu kulturního dědictví v rozvoji cestovního ruchu v oblasti Švihovska. Zhodnocení motivů návštěvníků atraktivit kulturního dědictví. Zhodnocení image atraktivit kulturního dědictví.\\
Metodický postup:\\
Studium teoretických východisek
Sběr a utřídění primárních dat
Statistická analýza - kvantitativní metody
Vypracování bakalářské práce
\\
Rámcová osnova:\\
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Výsledky. 5. Diskuse. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Zhodnocení současného stavu a možností dalšího využití kulturního dědictví při rozvoji cestovního ruchu v oblasti Švihovska. Posouzení předpokladů a zhodnocení potenciálu kulturního dědictví v rozvoji cestovního ruchu v oblasti Švihovska. Zhodnocení motivů návštěvníků atraktivit kulturního dědictví. Zhodnocení image atraktivit kulturního dědictví.\\
Metodický postup:\\
Studium teoretických východisek
Sběr a utřídění primárních dat
Statistická analýza - kvantitativní metody
Vypracování bakalářské práce
\\
Rámcová osnova:\\
1. Úvod. 2. Literární rešerše. 3. Cíle a metodika. 4. Výsledky. 5. Diskuse. 6. Závěr. 7. Seznam literatury. 8. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. a kol.: Cestovní ruch. Praha: Fortuna, 2006.\\
Palatková, M.: Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing, 2006.\\
Poria, Y. a kol.: The core of heritage tourism. Annals of Tourism Research č.1, 2003.\\
Robinson, M. a kol.: Tourism, culture and sustainable development. Nimes: UNESCO, 2005.\\
Vojtko, V.: Marketingový výzkum v kognitivních mapách. Zeleneč: Profess Consulting, 2008.
Seznam doporučené literatury
Hesková, M. a kol.: Cestovní ruch. Praha: Fortuna, 2006.\\
Palatková, M.: Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing, 2006.\\
Poria, Y. a kol.: The core of heritage tourism. Annals of Tourism Research č.1, 2003.\\
Robinson, M. a kol.: Tourism, culture and sustainable development. Nimes: UNESCO, 2005.\\
Vojtko, V.: Marketingový výzkum v kognitivních mapách. Zeleneč: Profess Consulting, 2008.