Anotace
Závěrečná práce se zabývá oblastí Public relations a obory s ní úzce souvisejícími, prezentací mateřských škol se zaměřením na fakta, která jsou výsledkem této prezentace.
Vychází z důležitosti vztahů s veřejností a mateřských škol, jejichž součástí je prezentace na DVD. Dále z teoretických východisek a současných trendů public relations. V neposlední řadě i z průzkumného šetření v oblasti realizace prezentace MŠ na veřejnosti, provedeného na různých mateřských školách v regionu.
Přináší současný pohled na oblast propagace a vztahu s veřejností. V praktické části vzniká scénář k DVD a samotná DVD prezentace MŠ.
Anotace v angličtině
In my Bachelor´s Report I try to introduce the area of “Public relations“ (PR) and relate disciplines which are closely connected with this area/discipline. The different questions related to PR are described in every single part of this report. Closer view is devoted to one of PR tool which is an audiovisual presentation. In practical part of this report I concentrate on concrete function of kindergartens and on the forms of presentations which are used by kindergartens. The screenplay for audiovisual presentation of kindergarten is the output of this part. It includes the creating of DVD presentation of concrete kindergarten.
Klíčová slova
Klíčová slova :
Public relations, DVD propagace, prezentace, veřejné mínění, audiovizuální propagace, marketing, image, koncepce, corporate identity, analýza, nástroje komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Keywords:
Public relations, DVD promotion, presentation, public opinion, audiovisual promotion, marketing, image, design, corporate identity, analysis, communication tools.
Rozsah průvodní práce
45 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Anotace
Závěrečná práce se zabývá oblastí Public relations a obory s ní úzce souvisejícími, prezentací mateřských škol se zaměřením na fakta, která jsou výsledkem této prezentace.
Vychází z důležitosti vztahů s veřejností a mateřských škol, jejichž součástí je prezentace na DVD. Dále z teoretických východisek a současných trendů public relations. V neposlední řadě i z průzkumného šetření v oblasti realizace prezentace MŠ na veřejnosti, provedeného na různých mateřských školách v regionu.
Přináší současný pohled na oblast propagace a vztahu s veřejností. V praktické části vzniká scénář k DVD a samotná DVD prezentace MŠ.
Anotace v angličtině
In my Bachelor´s Report I try to introduce the area of “Public relations“ (PR) and relate disciplines which are closely connected with this area/discipline. The different questions related to PR are described in every single part of this report. Closer view is devoted to one of PR tool which is an audiovisual presentation. In practical part of this report I concentrate on concrete function of kindergartens and on the forms of presentations which are used by kindergartens. The screenplay for audiovisual presentation of kindergarten is the output of this part. It includes the creating of DVD presentation of concrete kindergarten.
Klíčová slova
Klíčová slova :
Public relations, DVD propagace, prezentace, veřejné mínění, audiovizuální propagace, marketing, image, koncepce, corporate identity, analýza, nástroje komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Keywords:
Public relations, DVD promotion, presentation, public opinion, audiovisual promotion, marketing, image, design, corporate identity, analysis, communication tools.
Zásady pro vypracování
Současné financování školské instituce je založeno do značné míry na jejích výkonech, tedy na počtu dětí, žáků nebo studentů. Vzhledem k populační situaci se tak školy dostávají do "konkurenčního boje" a nezbytností v řízení se stává marketing školy.\\
Obsahem teoretické části je obecná teorie marketingu školy se zvláštním důrazem na vztah mateřské školy s veřejností, zvláště pak audiovizuální propagační materiály.\\
Praktická část se zaměří na mapování aktuální situace, jak se mateřské školy prezentují na veřejnosti a jak dalece využívají možností audiovizuálních prostředků.\\ Významnou součástí je vytvoření propagačního DVD nebo CD existující mateřské školy.
Zásady pro vypracování
Současné financování školské instituce je založeno do značné míry na jejích výkonech, tedy na počtu dětí, žáků nebo studentů. Vzhledem k populační situaci se tak školy dostávají do "konkurenčního boje" a nezbytností v řízení se stává marketing školy.\\
Obsahem teoretické části je obecná teorie marketingu školy se zvláštním důrazem na vztah mateřské školy s veřejností, zvláště pak audiovizuální propagační materiály.\\
Praktická část se zaměří na mapování aktuální situace, jak se mateřské školy prezentují na veřejnosti a jak dalece využívají možností audiovizuálních prostředků.\\ Významnou součástí je vytvoření propagačního DVD nebo CD existující mateřské školy.
Seznam doporučené literatury
BACÍK, F.; KALOUS, J.; SVOBODA, J. a kol.: Kapitoly ze školského managementu. Pedagogická fakulta UK v Praze, Praha 1995\\
BURIÁNKOVÁ, J.; JAKOUBKOVÁ, V.; NÁDVORNÍKOVÁ, H. a kol.: Vedení mateřské školy. RAABE\\
EGER, L.; VÁŇOVÁ, M.; MALACH, A. a kol.: Efektivní školský management. Západočeská univerzita, Plzeň 1998\\
KOONTZ, H.; WEIHRICH, H.: Management. Victoria Publishing, Praha 1993\\
SVĚTLÍK, J.; Marketing školy.EKKA, Zlín 1996
Seznam doporučené literatury
BACÍK, F.; KALOUS, J.; SVOBODA, J. a kol.: Kapitoly ze školského managementu. Pedagogická fakulta UK v Praze, Praha 1995\\
BURIÁNKOVÁ, J.; JAKOUBKOVÁ, V.; NÁDVORNÍKOVÁ, H. a kol.: Vedení mateřské školy. RAABE\\
EGER, L.; VÁŇOVÁ, M.; MALACH, A. a kol.: Efektivní školský management. Západočeská univerzita, Plzeň 1998\\
KOONTZ, H.; WEIHRICH, H.: Management. Victoria Publishing, Praha 1993\\
SVĚTLÍK, J.; Marketing školy.EKKA, Zlín 1996