Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení organizace a řízení procesů služeb ve vybraném podniku zaměřeném na cestovní ruch a návrh na případnou změnu těchto služeb ve prospěch zlepšení prosperity a kontinuity podnikání. Ve vybraném podniku byla analyzována léta 2007 a 2008. V práci byl analyzován podnik celkově, z hlediska finanční stránky podniku, z hlediska marketingu a managementu, z hlediska vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Na základě těchto analýz byla stanovena doporučení pro zlepšení fungování podniku z dlouhodobého hlediska.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is the evaluation of the organisation and process management of services in chosen company aimed for the tourism and suggestion of relevant changes of these services in favour of improvement of the prosperity and continuity of the business. Chosen company has been analysed between 2007 and 2008. The company has been analysed globally, in term of corporation finance, in term of marketing and engineering management and in term of external and internal environment of the company. Recommendations have been based on this analyses. These recommendations would improve method of operation of this company in term of long term objectives.
Klíčová slova
organizace, řízení procesů, služby, cestovní ruch, finance podniku, marketing, management, vnější prostředí podniku, vnitřní prostředí podniku
Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení organizace a řízení procesů služeb ve vybraném podniku zaměřeném na cestovní ruch a návrh na případnou změnu těchto služeb ve prospěch zlepšení prosperity a kontinuity podnikání. Ve vybraném podniku byla analyzována léta 2007 a 2008. V práci byl analyzován podnik celkově, z hlediska finanční stránky podniku, z hlediska marketingu a managementu, z hlediska vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Na základě těchto analýz byla stanovena doporučení pro zlepšení fungování podniku z dlouhodobého hlediska.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is the evaluation of the organisation and process management of services in chosen company aimed for the tourism and suggestion of relevant changes of these services in favour of improvement of the prosperity and continuity of the business. Chosen company has been analysed between 2007 and 2008. The company has been analysed globally, in term of corporation finance, in term of marketing and engineering management and in term of external and internal environment of the company. Recommendations have been based on this analyses. These recommendations would improve method of operation of this company in term of long term objectives.
Klíčová slova
organizace, řízení procesů, služby, cestovní ruch, finance podniku, marketing, management, vnější prostředí podniku, vnitřní prostředí podniku
Cíl:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení organizace a řízení procesů služeb ve vybraném podniku zaměřeném na cestovní ruch a návrh na případnou změnu těchto služeb ve prospěch zlepšení prosperity a kontinuity podnikání.
Metodický postup :
1. Prostudování odborné literatury.
2. Zpracováni metodiky postupových prací v souladu s požadavky cíle bakalářské práce.
3. Analýza současného stavu organizace a řízení vybraných procesů služeb zaměřených na cestovní ruch. Návrh na změny organizace a řízení.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Metodika, 4. Vlastní zpracování, 5. Závěry, 6. Seznam použité literatury, 7. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení organizace a řízení procesů služeb ve vybraném podniku zaměřeném na cestovní ruch a návrh na případnou změnu těchto služeb ve prospěch zlepšení prosperity a kontinuity podnikání.
Metodický postup :
1. Prostudování odborné literatury.
2. Zpracováni metodiky postupových prací v souladu s požadavky cíle bakalářské práce.
3. Analýza současného stavu organizace a řízení vybraných procesů služeb zaměřených na cestovní ruch. Návrh na změny organizace a řízení.
Rámcová osnova:
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Metodika, 4. Vlastní zpracování, 5. Závěry, 6. Seznam použité literatury, 7. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
DĚDINA, J., ODCHÁZEL, J.: Management a moderní organizování firmy. Grada Publishing a.s. Praha, 2008, 288 str., ISBN 978-80-247-2149-1
KISLINGEROVÁ, E., NOVÝ, I. a kol.: Chování podniku v globalizujícím se prostředí. C.H. Beck Praha, 2005, 422 str., ISBN 80-7179-847-9
JOHNSON, G., SCHOLES, K.: Cesty k úspěšnému podniku. Computer Press Praha, 2000, 803 str., ISBN 80-7226-220-3
KOTLER, P.: Marketing Management. Victoria Publishing s.r.o. Praha, 1998, dotisk 2000, 710 str., ISBN 80-7169-600-5
PORTER, M., E.: Konkurenční strategie. Victoria Publishing s.r.o.,Praha 1994, 403 str., ISBN 80-85605-11-2
ŘEPA, V.: Podnikové procesy. Grada Publishing a.s. Praha, 2008, 288 str., ISBN 978-80-47-2252-8
SMEJKAL, V., RAIS, K.: Řízení rizik. Grada Publishing a.s. Praha, 2003, str.270, ISBN 80-247-0198-7
SYNEK, M. a kol: Podniková ekonomika. Grada Publishing a.s. Praha, 2007, 460 str., ISBN 80-247-1992
Seznam doporučené literatury
DĚDINA, J., ODCHÁZEL, J.: Management a moderní organizování firmy. Grada Publishing a.s. Praha, 2008, 288 str., ISBN 978-80-247-2149-1
KISLINGEROVÁ, E., NOVÝ, I. a kol.: Chování podniku v globalizujícím se prostředí. C.H. Beck Praha, 2005, 422 str., ISBN 80-7179-847-9
JOHNSON, G., SCHOLES, K.: Cesty k úspěšnému podniku. Computer Press Praha, 2000, 803 str., ISBN 80-7226-220-3
KOTLER, P.: Marketing Management. Victoria Publishing s.r.o. Praha, 1998, dotisk 2000, 710 str., ISBN 80-7169-600-5
PORTER, M., E.: Konkurenční strategie. Victoria Publishing s.r.o.,Praha 1994, 403 str., ISBN 80-85605-11-2
ŘEPA, V.: Podnikové procesy. Grada Publishing a.s. Praha, 2008, 288 str., ISBN 978-80-47-2252-8
SMEJKAL, V., RAIS, K.: Řízení rizik. Grada Publishing a.s. Praha, 2003, str.270, ISBN 80-247-0198-7
SYNEK, M. a kol: Podniková ekonomika. Grada Publishing a.s. Praha, 2007, 460 str., ISBN 80-247-1992