Informace o kvalifikační práci Prostředky komunikace učitele tělesné výchovy se žáky a jejich využívání ve vyučovacích jednotkách tělesné výchovy na Znojemsku\\
- Pro tuto VŠKP nejsou definovány žádné údaje, u kterých by bylo požadováno jejich vyplnění.
Hlavní téma
Prostředky komunikace učitele tělesné výchovy se žáky a jejich využívání ve vyučovacích jednotkách tělesné výchovy na Znojemsku\\
Hlavní téma v angličtině
The means of communications of physical education teacher with pupils and their exploitation in instructed units of physical training on district of Znojmo
Název dle studenta
Prostředky komunikace učitele tělesné výchovy se žáky a jejich využívání ve vyučovacích jednotkách tělesné výchovy na Znojemsku\\
Název dle studenta v angličtině
-
Souběžný název
-
Podnázev
Práce je k nahlédnutí na katedře TV, ul. Na Sádkách.
Diplomová práce se zabývá zjištěním komunikace učitele tělesné výchovy se žáky a jejich využívání ve vyučovacích jednotkách tělesné výchovy na Znojemsku. Cílem práce je zjistit jak komunikují učitelé těsné výchovy se žáky na Znojemsku. Pro zjišťování výsledků byla využita metoda krátkodobého pozorování. Výzkum probíhal na 3 základních školách u 6 učitelů na Znojemsku. Odpozorováno bylo 36 hodin tělesné výchovy. Výsledky byly zpracovány do přehledných grafů a tabulek.
Anotace v angličtině
This diploma work deals with snapping of the communication of the physical education teacher with pupils and their exploitation in instructed units physical training on the district of Znojmo. The objective of work is found out how physical education teacher communicate with pupils on district Znojmo. Purposes work is find out how communicate physical education teacher with pupil on district Znojmo. The method of short-term espial was utilized for determination of results. The research of work proceeded at three primary schools with six teachers on district of Znojmo. The thirty-six of lessons was got off of the physical training. The results were elaborated into the well-arranged of the graphs and tablets.
Klíčová slova
komunikace, interakce, učitel, žák
Klíčová slova v angličtině
Communication, interaction, teacher, pupil
Rozsah průvodní práce
58 s., 1 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá zjištěním komunikace učitele tělesné výchovy se žáky a jejich využívání ve vyučovacích jednotkách tělesné výchovy na Znojemsku. Cílem práce je zjistit jak komunikují učitelé těsné výchovy se žáky na Znojemsku. Pro zjišťování výsledků byla využita metoda krátkodobého pozorování. Výzkum probíhal na 3 základních školách u 6 učitelů na Znojemsku. Odpozorováno bylo 36 hodin tělesné výchovy. Výsledky byly zpracovány do přehledných grafů a tabulek.
Anotace v angličtině
This diploma work deals with snapping of the communication of the physical education teacher with pupils and their exploitation in instructed units physical training on the district of Znojmo. The objective of work is found out how physical education teacher communicate with pupils on district Znojmo. Purposes work is find out how communicate physical education teacher with pupil on district Znojmo. The method of short-term espial was utilized for determination of results. The research of work proceeded at three primary schools with six teachers on district of Znojmo. The thirty-six of lessons was got off of the physical training. The results were elaborated into the well-arranged of the graphs and tablets.
Klíčová slova
komunikace, interakce, učitel, žák
Klíčová slova v angličtině
Communication, interaction, teacher, pupil
Zásady pro vypracování
\hsp{0,5 cm}V didaktice školní tělesné výchovy je velmi podrobně rozpracována oblast komunikace ve vyučovacím procesu. Jak jsou obecné modely uplatňovány v praxi má prokázat tato práce.\\
\hsp{0,5 cm}Cílem práce je zjistit jaké prostředky komunikace jsou nejvíce uplatňovány ve výuce tělesné výchovy na základních školách na Znojemsku.\\
V práci bude použito těchto metod: analýza teoretických poznatků, vlastní pozorování.\\
\hsp{0,5 cm}Výzkumný soubor budou tvořit učitelé tělesné výchovy základních škol v bývalém okresu Znojmo.\\
\vsp{0,5 cm}
Vlastní postup:\\
\vsp{0,5 cm}
1.Studium odborné literatury vztahující se k tématu diplomové práce ( výzkumné zprávy,
články, zpracované diplomové práce).\\
2.Vypracování projektu práce.\\
3.Vlastní problematika práce:\\
Zásady pro vypracování
\hsp{0,5 cm}V didaktice školní tělesné výchovy je velmi podrobně rozpracována oblast komunikace ve vyučovacím procesu. Jak jsou obecné modely uplatňovány v praxi má prokázat tato práce.\\
\hsp{0,5 cm}Cílem práce je zjistit jaké prostředky komunikace jsou nejvíce uplatňovány ve výuce tělesné výchovy na základních školách na Znojemsku.\\
V práci bude použito těchto metod: analýza teoretických poznatků, vlastní pozorování.\\
\hsp{0,5 cm}Výzkumný soubor budou tvořit učitelé tělesné výchovy základních škol v bývalém okresu Znojmo.\\
\vsp{0,5 cm}
Vlastní postup:\\
\vsp{0,5 cm}
1.Studium odborné literatury vztahující se k tématu diplomové práce ( výzkumné zprávy,
články, zpracované diplomové práce).\\
2.Vypracování projektu práce.\\
3.Vlastní problematika práce:\\
Seznam doporučené literatury
Skalková,J. (1983). Úvod do metodologie a metod pedagogického výzkumu. Praha: SPN. \\
Rychtecký, A., Fialová, L. (1998). Didaktika školní tělesné výchovy. Praha: Karolinum UK.\\
Sborníky z konferencí (články vztahující se k tomuto tématu)\\
Časopisecké články ( TVSM)\\
\vsp{0,5 cm}
Další literatura bude upřesněna vedoucím práce\\
Seznam doporučené literatury
Skalková,J. (1983). Úvod do metodologie a metod pedagogického výzkumu. Praha: SPN. \\
Rychtecký, A., Fialová, L. (1998). Didaktika školní tělesné výchovy. Praha: Karolinum UK.\\
Sborníky z konferencí (články vztahující se k tomuto tématu)\\
Časopisecké články ( TVSM)\\
\vsp{0,5 cm}
Další literatura bude upřesněna vedoucím práce\\