Práce se zabývá zrakově handikepovanými dětmi v předškolním věku a jejich motorickým, emocionálním a psychosociálním vývojem a to s přihlednutím k intaktním dětem stejného věku.
Anotace v angličtině
This study is focused on the pre-school children with a visual handicaps and on their motor, emotional and psychosocial progress according to intact children the same age.
Klíčová slova
integrace, předškolní věk, psychomotorický vývoj, psychosociální vývoj, zraková vada
Klíčová slova v angličtině
psychomotor progress, integration, pre-school child, vision defect, visual handicapped children
Rozsah průvodní práce
102 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá zrakově handikepovanými dětmi v předškolním věku a jejich motorickým, emocionálním a psychosociálním vývojem a to s přihlednutím k intaktním dětem stejného věku.
Anotace v angličtině
This study is focused on the pre-school children with a visual handicaps and on their motor, emotional and psychosocial progress according to intact children the same age.
Klíčová slova
integrace, předškolní věk, psychomotorický vývoj, psychosociální vývoj, zraková vada
Klíčová slova v angličtině
psychomotor progress, integration, pre-school child, vision defect, visual handicapped children
Zásady pro vypracování
-
Zásady pro vypracování
-
Seznam doporučené literatury
-
Seznam doporučené literatury
-
Přílohy volně vložené
rozhovory, pozorování, optotyp, anatomie oka, příklady očních vad, cd
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
-
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přehledně seznámila komisy s obsahem práce. Zodpověděla položené dotazy. Byl diskutován motorický vývoj dítěte v souvislosti se zrakovým postižením. V teoretické části nebyl postihnut vliv vývoje motoriky u dítěte se zrakovým postižením na jeho psychosociální vývoj. Tato skutečnost se odrazila i praktické části práce.