HelpDesk a Kartové centrum

Pracoviště HelpDesk a Kartové centrum zabezpečuje:

  • podporu uživatelů - vyřizování požadavků a řešení problémů uživatelů;
  • veškeré agendy týkající se vydávání a prodlužování platnosti jednotných elektronických identifikačních karet pro studenty, zaměstnance i hosty na JU;
  • správu a rozvoj jednotného přístupového systému JIS;
  • centrální administraci jednotného přístupového systému JIS;
  • metodické řízení lokálních správců na součástech JU;
  • správu a rozvoj kamerového systému JU;
  • přístup k záznamům kamerového systému JU;
  • administraci systému SafeQ pro správu tisku a kopírování na JU;
  • řešení reklamací v rámci systému SafeQ;
  • pokladní tankomaty systému IPS;
  • pokladna IPS.

 

Personální obsazení

Web HelpDesku

Informace o vydávání identifikačních karet na JU