HelpDesk a Kartové centrum CIT (HDKC)
Zajišťuje:
- podporu uživatelů, vyřizování požadavků a řešení problémů uživatelů (ve spolupráci s dalšími středisky CIT);
- veškeré agendy týkající se vydávání a prodlužování platnosti jednotných elektronických identifikačních karet pro studenty, zaměstnance i hosty na JU;
- správa služeb mobilního operátora (ve spolupráci s OSIS CIT);
- správu a rozvoj jednotného přístupového systému JIS;
- správu a rozvoj kamerového systému JU;
- přístup k záznamům kamerového systému JU;
- podíl na administraci interního platebního systému JU (IPS);
- administraci systému SafeQ pro správu tisku a kopírování na JU;
- uživatelskou a metodickou podporu v oblasti spravovaných informačních systémů;
- řešení reklamací v rámci systému SafeQ;
- správu dobíjecích automatů SafeQ/IPS;
- provoz pokladny IPS.
Vedoucí HDKC CIT:
- Přímo podřízen řediteli CIT, kterému odpovídá za svoje činnosti,
- přímo řídí zaměstnance HDKC,
- řídí a koordinuje práce na HelpDesku a Kartovém centru v návaznosti na zajišťované služby a agendy,
- podílí se na přípravě vnitřních norem a metodických pokynů v působnosti CIT v oblasti agend zajišťovaných HDKC,
- podílí se na přípravě opatření a metodických pokynů v oblasti bezpečnosti IT pro zaměstnance všech součástí JU,
- podílí se na tvorbě koncepce rozvoje v oblasti fyzické bezpečnosti na JU,
- řeší bezpečnostní incidenty a požadavky na exporty týkající se přístupového a kamerového systému,
- zajišťuje a rozvíjí vybrané agendy zajišťované HDKC,
- poskytuje konzultace fakultám, součástem JU a útvarům rektorátu v oblasti fyzické bezpečnosti na JU.