HelpDesk a Kartové centrum CIT (HDKC)

Zajišťuje:

  • podporu uživatelů, vyřizování požadavků a řešení problémů uživatelů (ve spolupráci s dalšími středisky CIT);
  • veškeré agendy týkající se vydávání a prodlužování platnosti jednotných elektronických identifikačních karet pro studenty, zaměstnance i hosty na JU;
  • správa služeb mobilního operátora (ve spolupráci s OSIS CIT);
  • správu a rozvoj jednotného přístupového systému JIS;
  • správu a rozvoj kamerového systému JU;
  • přístup k záznamům kamerového systému JU;
  • podíl na administraci interního platebního systému JU (IPS);
  • administraci systému SafeQ pro správu tisku a kopírování na JU;
  • uživatelskou a metodickou podporu v oblasti spravovaných informačních systémů;
  • řešení reklamací v rámci systému SafeQ;
  • správu dobíjecích automatů SafeQ/IPS;
  • provoz pokladny IPS.

Vedoucí HDKC CIT:
  • Přímo podřízen řediteli CIT, kterému odpovídá za svoje činnosti,
  • přímo řídí zaměstnance HDKC,
  • řídí a koordinuje práce na HelpDesku a Kartovém centru v návaznosti na zajišťované služby a agendy,
  • podílí se na přípravě vnitřních norem a metodických pokynů v působnosti CIT v oblasti agend zajišťovaných HDKC,
  • podílí se na přípravě opatření a metodických pokynů v oblasti bezpečnosti IT pro zaměstnance všech součástí JU,
  • podílí se na tvorbě koncepce rozvoje v oblasti fyzické bezpečnosti na JU,
  • řeší bezpečnostní incidenty a požadavky na exporty týkající se přístupového a kamerového systému,
  • zajišťuje a rozvíjí vybrané agendy zajišťované HDKC,
  • poskytuje konzultace fakultám, součástem JU a útvarům rektorátu v oblasti fyzické bezpečnosti na JU.