Činnosti

Přehled zajišťovaných činností

Činnosti a postavení Útvaru projektového jsou upraveny v Organizačním řádu Rektorátu JU. Útvar projektový:

  • Zajišťuje přípravu, realizaci a udržitelnost celouniverzitních projektů podporovaných zejména z dotačních prostředků EU, popř. jiné prioritní rozvojové oblasti JU podle pravidel stanovených poskytovatelem dotace,
  • zajišťuje formální kontrolu před přijetím projektu, předprojektové poradenství, asistenci ve fázi zpracování projektové žádosti vč. přípravy rozpočtu projektu s ohledem na uznatelnost a neuznatelnost nákladů,
  • zajišťuje povinné přílohy žádosti o projekt, 
  • zajišťuje dohled nad realizací – dodržování podmínek poskytovatele dotace, vymezování rizikových bodů, analýzy, evaluace, průběžné konzultace,
  • zajišťuje výměnu informací mezi jednotlivými řešitelskými týmy a komunikaci mezi řešitelskými týmy a organizačními útvary rektorátu při realizaci projektů,
  • poskytuje řešiteli a spoluřešiteli metodickou pomoc v oblasti administrace projektu,
  • podílí se na přípravě podkladů k výběrovým řízením v rámci projektů,
  • podílí se na vypracování Cost benefit analýzy (finanční analýza, ekonomická analýza u vybraných projektů),
  • provádí monitoring projektů, kontroluje splnění formálních náležitostí monitorovacích a závěrečných zpráv projektů, které jsou předloženy součástmi JU,
  • provádí kontrolu čerpání finančních prostředků dle rozpočtu projektu,
  • spravuje evidenci projektů a projektové dokumentace ve své působnosti,
  • vyhledává, zveřejňuje a upozorňuje na příležitosti získání projektů; aktivně informuje o existenci výzvy odpovídající zaměření součástí.

 

Další činnosti v oblasti rozvoj dle aktuálních požadavků vedení JU

 

 Rádi zodpovíme Vaše otázky

  Obraťte se, prosím, na pracovníky Útvaru projektového