Studenti Jihočeské univerzity zabodovali v projektu Diplomky na stojáka

Student Miroslav Bartyzal z Pedagogické fakulty a Martin Smetana z Ekonomické fakulty JU získali hlavní cenu v projektu Diplomky na stojáka.

Student Miroslav Bartyzal z Pedagogické fakulty JU se svojí bakalářskou prací s názvem "Algoritmus diagramem snadno a rychle" zvítězil v technické kategorii.

Student Ekonomické fakulty JU Martin Smetana za svoji diplomovou práci s názvem „Jak se poučit ze solárního boomu?“ získal hlavní cenu v ekonomické kategorii.

Cílem projektu je dát prostor studentům veřejně prezentovat své vědecké práce před širším publikem a formou zajímavé prezentace nabídnout a diskutovat své objevy. Projekt se primárně zaměřuje na práce s inovativním potenciálem přinášející poznatky a inspiraci přenositelnou do praxe. Do projektu se může přihlásit každý student, který má zajímavou vědeckou práci, podmínkou je, že práce musí být již obhájena na akademické půdě nebo ji student obhájí tento semestr.

Miroslav Bartyzal je čerstvý absolvent Pedagogické fakulty JU - oboru Informační technologie a e-learning. Již dříve se svojí odbornou prací na téma "Simulace průchodu programu vývojovým diagramem pro výuku algoritmizace" zvítězil v mezinárodním kole SVOČ v kategorii edukačního software, konaném v květnu 2013 v Bratislavě.

Martin Smetana, čerstvý absolvent Ekonomické fakulty JU – oboru Obchodní podnikání, představil svoji práci: „Práce si klade za cíl poskytnout odlišný, modelový náhled na problematiku trhu se solární energií v ČR, a to pomocí systémové dynamiky. V rámci práce byl proto vytvořen dynamický model trhu, který slouží pro simulaci hypotetických scénářů historického a budoucího vývoje. Model může být v praxi využit jako podpora při přijímání rozhodnutí ovlivňujících dění na trhu.“ Martin Smetana zvítězil v ostré konkurenci dalších soutěžících z Masarykovy univerzity, Karlovy univerzity a Vysoké školy ekonomické v Praze.

Jihočeská univerzita Miroslavu Bartyzalovi a Martinu Smetanovi k vítězství srdečně gratuluje!