Pytle obsadily kampus! Marketingová akce organizace AIESEC

Nejen studenty, ale i pedagogy čekalo v pondělí ráno velké překvapení při vstupu do kampusu JU. V okolí kolejí a knihovny našli rozmístěné pytle s nápisem NaStáž.cz. Studentská organizace AIESEC zkusila neobvyklý způsob marketingové aktivity s velmi nízkým rozpočtem, tzv. guerilla marketing. Cílem bylo povzbuzení zájmu studentů JU o zahraniční kulturní a pracovní stáže.

Chtěli jsme oživit kampus a upozornit studenty, že mohou například vyjet do Indie, kde zrovna máme dva naše stážisty“ řekla Petra Kubešová, organizátorka akce. Petra také zmínila některé ze sloganů, které byly použity: „Válet se doma jako pytel zvládne každý, co takhle vyjet na stáž?“ či „V pytli se určitě najde stáž i pro tebe!

Celou akci bylo možné zrealizovat jen za přispění vedení JU a Kolejí a menz JU, které povolilo umístění pytlů v prostoru mezi kolejemi a knihovnou. Během tří dnů, kdy tato akce probíhala, se kampusem nesly zvídavé ohlasy mezi studenty. „Nápad mě zaujal svou kreativitou a provedením. Bylo to hned první, co mě upoutalo, po příchodu do školy“ uvedl Igor Gáll, student Ekonomické fakulty.

Kontakt:

Jiří Novák
Marketing
jiri.novak@aiesec.cz
721 584 079
 

AIESEC je mezinárodní studenty plně řízená nepolitická nezisková organizace, která rozvíjí vůdčí schopnosti prostřednictvím leadership programů, zapojení studentů a absolventů do mezinárodního výměnného programu. Sdružuje přes 60 000 studentů ze 112 zemí světa, působí na 1700 universitách a ročně zařídí více než 10 000 stáží a zahraničních výměnných pobytů pro studenty a absolventy vysokých škol. Pobočka AIESEC České Budějovice vznikla v roce 2012 a v současnosti má 15 členů.